už nějakou dobu vám dlužím finále k akci rozehrané v březnu - "jak vlastně řehtá úřední šiml"

28.05.2015 14:21

Šlo o žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/ 1999 Sb., o svobodném přístupu k inf ormacím týkajících se povolování cyklistických závodů na silnici v české kotlině. Na tomto místě se omlouvám za zpoždění, příslušníci své vyjádření dodali asi do týdne po podání stížnosti na jejich pokus o zpoplatnění vypracování odpovědí. Od té doby zveřejnění vázlo u mě. Příčinou tohoto neutěšeného stavu byla moje zaneprázdněnost, zapříčiněná shodou okolností jinou zvůlí státní správy, které jsem byl nucen se věnovat, a hlavně to, že mi přišlo ne dostatečně vypovídající odpověď prostě vylepit na web, a tečka. Odp o věď (orig inál) jednak obsahuje skutečně jen odpovědi na otázky, ale bez původních otázek, takže není bez porovnávání s původní žádostí mnohde moc zřejmé, na co vlastně odpovídají. A v druhé řadě jsem cítil, že řada odpovědí si žádá můj "odborný" komentář :-) V  komentovan ém dokumentu  tedy jsou původní otázky tiskem černým, odpovědi PČR na ně tiskem červeným, a případné moje komentáře tiskem modrým. V dokumentu jsou odkazy na další přílohy, neváhejte na ně kliknout. Některé z nich sice už dost možná znáte z minulosti, ale minimálně dokument s okomentovanými povolenými závody (Seznam cyklistických závodů povolených lng. Brunclíkem a Mgr. Zajíčkem) za zhlédnutí stojí.

Celkově tedy lze především vyvodit fakt, že někde to jde i za plného provozu - to je minimálně u dvou akcí exaktně řečeno v dohledaných propozicích závodu. Pozoruhodné je, že jedna z nich je zjevně akcí samotné PČR, nebo ji alespoň využívá k jakémusi plnění zdatnosti policistů. Žádný ze závodů ale časově nepřekročil řádově jednotky hodin, tj. nikde by PČR neměla s akcí takové honičky jako u nás. A právě to bude ten hlavní důvod zamítavého přístupu k naší akci.

Sponzorovali nás:   ZDENĚK JANEČEK
   KAREL KLAJBA
účastníci akce:

 

 

Obec Šaratice hostila náš závod dlouhých deset ročníků. Po roční pauze jsme akci připravovali opět zde. Bohužel naše legislativa a její vykonavatelé naši snahu zarazili. Za dlouholetou vstřícnost a poskytnutí vynikajícího zázemí šaratickým děkujeme.