Na akci jsme spolupracovali s:  

Co nového?

aktualizováno

11.10.2013 12:25

tablo sponzorů - děkujeme :-)

vracení startovného

11.10.2013 10:04

Z několika mejlíků je zřejmé, že při vracení startovného, které jste platili předem převodem, neproběhlo vše úplně bezproblémově. V tuto chvíli jsem zaznamenal 2 jednotlivce a 1 tým, kterým platba nedorazila - tímto se tedy dotčeným za nás omlouvám za renonc. Věřím, že Tomáš to v řádu hodin uvede na pravou míru. Pokud je ještě mezi startujícími někdo další, kdo se vrácení platby nedočkal, tak se prosím ozvěte, čekáním se to nevyřeší. Mrzí mě to, ale jinak už to nespravíme, díky za pochopení.

něco informací, příčin a důvodů k odpískání ročníku 2013

05.10.2013 21:41

Nedlouho po závodě jsem tuto glosu napsal do lampárny, pokud ji tam někdo neobjevil, tak lehce upravenou přidávám tady. A tady až teď proto, že jsme den po termínu závodu narazili na možnosti našeho webu, který je v rámci nízkonákladovosti "free" a jedním z omezení je měsíční průtok dat 1Gb. V září jsme protočili celkem 1.55GB. Dosud to vždy vydrželo, i před rokem touto dobou, letos jsme mu ale pustili žilou víc. Následkem byla zablokovaná administrace, kterou bylo možné odblokovat zaplacením celého roku, nebo zaneřáděním reklamou, nebo počkáním do nového měsíce - tuto variantu jsem nakonec využil. Příště to patrně budu řešit reklamou, o které jsem se domníval, že je na furt, ale zjistil jsem později, že po třech měsících nepřekročení limitu ji lze odstranit.
A konečně k průběhu dění na Milovech až k rozhodnutí o zastavení akce - pokusím se rozebrat krok po kroku a tím vysvětlit i řadu dotazů, nepochopení situace, rozhodnutí v čase apod, které jsou zde i na fb.
Proč došlo k rozhodnutí o zrušení? V telefonátech, kterými jsme obvolávali účastníky, některé ještě doma, některé na cestě, jsme uváděli dlouhotrvající déšť (v tu chvíli pršelo devátou hodinu) se souvisejícím špatným stavem trati. To bylo pro stručnost, bylo potřeba co nejdříve obvolat cca 50 lidí, na dlouhé vysvětlování nebyl čas. Pršet začalo v pátek v 10 večer, do té doby vše probíhalo prakticky nadstandardně, protože původní předpověď byla deštivý pátek. Sice asi 3x sprchlo, ale nebylo to nic nepřekonatelného. V pátek tedy nebyl důvod něco rušit. V noci jsme cíleně hlídky nedrželi, abychom monitorovali situaci. Ale spánek jsem měl jen na jedno oko, odhaduji, že jsem se vzbudil více než 10x, a nepršet jsem slyšel jen jednou, jinak déšť bubnoval do střechy furt. Někdo v této souvislosti na fb mluvil o "deštíku" - myslím, že toto slovo úplně realitu nevystihuje. Myšlenka na odpískání akce se objevila kolem šesté hodiny ráno. Následovalo zjišťování předpovědi počasí na webu, fotek z družice na chmi.cz, stavu situace na trati, v kempu, v prostoru startu a cíle. Pro některé to bylo rozhodnutí unáhlené, a zbytečně časné, pro některé naopak pozdě - je jasné, že každý na to má nějaký názor ovlivněný právě svou situací. Ve fotogalerii jsou mj. dostupné snímky z družice,

 

na základě kterých jsme rozhodli (nejen). V té chvíli podle nich rozhodně nevypadalo, že v dohledné době pršet přestane. Vítr šel navíc ze severozápadu, tedy ze strany, kde byl lalok oblačnosti nejdelší. Okolí startu a cíle, kde jsme počítali s využitím travnatých ploch pro odchod střídaných z tratě, bylo napité jak houba, stejně na tom byl i pažit v kempu, kde se měli utábořit další účastníci. V těchto prostorách nebylo možné se pohybovat bez nabrání vody do botů. Při větší zátěži by z toho bylo oraniště. Do toho jsme navíc měli natáhnout elektřinu pro osvětlení kempu i startu, a pro časomíru. Byli jsme sice vybaveni i plastovými kryty spojů prodlužek proti vlhkosti, ale přesto prodlužky ani kryty nebyly v provedení pro ponoření do vody. Na trati se v některých místech vyplavily znovu nečistoty z přilehlého okolí. Hlavně ale tam, kde jsme předchozí den vyčistili místy i několikacentimetrové nánosy hlíny, kůry a jehličí, zůstala mikroskopická vrstva bláta, která se po namočení změnila v klouzačku. I kdyby přestalo pršet ihned, bylo vše nasáklé do nepoužitelného stavu. Ve stanech by se nedalo nic usušit, situace pro účastníky by byla tristní. Do toho se množily zprávy o odstupujících týmech. Jejich počet postupně od úterka klesl z devatenácti na dvanáct v sobotu v sedm ráno. Z nich ještě nadpoloviční většina měla platit na místě. Nedělám si iluzi, že by dojeli všichni. To nám značně tížilo situaci finančně, protože jak kemp, tak především časomíra byly domluveny za paušál, u časomíry bylo z tohoto pohledu jedno zda budou startovat dva lidi, nebo dvě sta, cena by byla stále stejná. Na základě této situace jsme tedy rozhodovali, jak se vším naložit dál.
Zopakuji se, co už jsem někde napsal. Že to takhle dopadlo nás mrzí minimálně stejně jako vás, to asi těžko poměříme .V danou chvíli, hnáni mj.myšlenkou, že ještě leckomu ušetříme cestu, jsme rozhodli. To rozhodnutí není dobré, ani šťastné, nám se jeví jako nejméně špatné z možných.

poslední zvonění

12.09.2013 22:45

Chvilku ještě vydržím sedět u pecky. Ale jinak už se zřejmě plusminus odmlčím. Na Milovech si neslibuju zázraky od internetu a beztak budem v pátek trávit na trati v terénu. Takže pokud bude někdo mít ještě nějaký zásadní sdělení nebo dotaz, tak buď na mobil řediteli (v kontaktech) nebo mě (MICK 608873361)

zdravice příznivců

12.09.2013 22:44

Držím palce všem, kteří vytrvají až do konce závodu a nenechají se zastrašit počasím. Duchem budu s vámi i když fyzicky budu na maltě. Adam exředitel.

pár postřehů, rad a doporučení

10.09.2013 22:01
  zvláštní pozornost věnujte světlu - přednímu i zadnímu. V lese bude větší tma než v polích kolem Šaratic, a krom reflektoru u startu nečekejte ani žádné veřejné osvětlení. Pro sichr se zamyslete i nad náhradním světlem, nebo alespoň bateriemi. Bez funkčního světla nebudete od 19:00 do 7:00 vpuštěni na trať
  nezapomeňte helmu, bez ní nechceme nikoho na trati vidět
 

nezapomeňte karimatku, teplý spacák, teplé oblečení, návleky, pláštěnku apod. I pro blatníky by mohla přijít jejich chvíle. Přepověď počasí vypadá v tuto chvíli takto:

V tomto směru ještě jednou prosím a vyzývám, ohlašte se, kdo nebude mít vlastní stan, nechce si zařídit ubytování v penzionu a počítá se složením hlavy ve společném vojenském stanu.

  váhal jsem, jestli psát i toto, abych nevzbudil vášně, ale vše pro bezpečnost. Nic nepokazíte, když investujete do zvonku a přiděláte si ho na kolečko. Při mém "rychlém" kole minulou sobotu jsem musel 2x hrábnout na brzdy kvůli turistům. Na okruhu potkáme minimum aut, celou trať hodláme osadit asi čtyřiceti značkami s upozorněním na probíhající akci, ale trať pro veřejnost uzavřít nemůžeme, a silnice šířkou nepřekypuje.  Nějaký houbař nebo jiný pěšák se tam určitě občas objeví. Na rozdíl od Šaratic není nemožné, že by se mohla objevit i nějaká nečekaně přebíhající zvěř.
  pro Brňáky a okolní, co byli zvyklí, že do Šaratic je to na dostřel - mějte na paměti, že je to trochu dál. Z Bastru - tedy příznivěji položené strany Brna - vyjde cesta asi na hodinu a dvacet minut, pokud nepojedete na krev. Ideální cesta z Brna je zřejmě přes Tišnov, za Předklášteřím do leva na Kaly, Olší, Dolní Rožínku, Nové Město na Moravě a Milovy. Mezi Předklášteřím a Dolní Rožínkou byla cesta asi půl roku uzavřená, ale podařilo se nám dojednat aby rekonstrukci urychlili a mohli jsme cestu využít ;-) Je to čerstvě otevřené snad dva tři týdny.
  zabrušte sem případně ještě až do pátku, třeba mě ještě něco napadne

 

startovka

08.09.2013 16:10

Přihlašování do startovky bude ukončeno ve středu 11.9. ve 24:00. Kdo se nepřihlásí do té doby, může tak učinit ještě na místě, poté co se zaregistrují všichni už přihlášení.

informace k ubytování pro ty, co budou bez střechy na hlavou - OZVĚTE SE NÁM!

08.09.2013 11:25

V rubrice "ubytování" a možná i zde v aktualitách jsem informoval o tom, že jako náhrada dřívějšího ubytování v šaratické tělocvičně bude vojenský stan 6x6 m. Bohužel příslib zapůjčení stanu zůstal jen příslibem, organizace u gumídků se zadrhla, a zapůjčení stanu selhalo. Místo toho se podařilo zajistit stan jiný. Podle informace, kterou mám, je ale tento stan ještě větší než původní. S takovým stanem začíná už být problém s logistikou, a především pokud by zapršelo, s jeho usušením. Zajímalo by mě tedy, kolik je zájemců o ubytování v hromadném stanu. Jde o to, abychom kvůli deseti lidem netransportovali a nestavěli šapitó. Pokud zájemců nebude dostatečné množství, je pro nás lepším řešením prostřednictvím partnera CK Kudrna zajistit několik menších stanů.

délka tratě

08.09.2013 11:22

Nominální délka tratě byla stanovena na 12.1km. Pilotní čas na jeden okruh byl ustanoven na 31:58. Zajeto na horákovi, s drapákama, rozhodně nepřehuštěnýma, a po obídku. Takže si nedělám iluze o jeho trvanlivosti.

plakát a logo LeMans 2013

29.08.2013 10:59

Můžete si stáhnout a případně prezentovat v práci, škole, hospodě ....

  a

       plakát                   logo

<< 8 | 9 | 10 | 11 | 12 >>
Sponzorovali nás:   ZDENĚK JANEČEK
   KAREL KLAJBA
účastníci akce:

 

 

Obec Šaratice hostila náš závod dlouhých deset ročníků. Po roční pauze jsme akci připravovali opět zde. Bohužel naše legislativa a její vykonavatelé naši snahu zarazili. Za dlouholetou vstřícnost a poskytnutí vynikajícího zázemí šaratickým děkujeme.